Cum cumpar?
1. Alegerea produselor dorite:
Consultați LISTA DE PRODUSE sau cea a COLECȚIILOR. Dacă știți exact ce produs căutați, utilizați câmpul de Căutare din partea de sus a paginii. După ce ați găsit produsul dorit apăsați butonul ADAUGĂ ÎN COȘ.
2. Vizualizarea Coșului de cumpăraturi și Comandarea produselor:
Apăsând butonul Vizualizează coș puteți revedea lista produselor selectate, aveți posibilitatea de a actualiza cantitatea dorită sau puteți elimina produse. În orice moment puteți reveni pe site pentru a continua cumpărăturile, coșul de cumpărături actualizându-se automat. După ce ați ales produsele apasați butonul COMANDĂ. Veți primi un număr de înregistrare a comenzii, nota de comanda pe care o puteți imprima și o notificare pe e-mail. Comanda produselor noastre se poate face, de asemenea, sunând la numerele de telefon Vodafone: 0729-006-565, 0728-879-860 (de luni până vineri în intervalul 8:30-16:00) sau prin e-mail, pe adresa deltacart@ymail.com
3. Livrarea produselor:
Modalităţile de transport pe care vi le oferim sunt:
- Posta Română: durata transportului este de 3-7 zile lucrătoare din momentul expedierii coletului. La comenzile mai mici de 300 lei taxele sunt suportate de client şi sunt 15 lei, iar la cele peste 300 lei sunt suportate se editură.
- Curier rapid (Fan Courier): transportul durează 2-3 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. La comenzile mai mici de 300 lei taxele sunt suportate de client şi sunt 20 lei, iar la cele peste 300 lei sunt suportate se editură.
Livrarea se va efectua la adresa de destinație specificată de dumneavoastră în momentul comenzii. Modalități de plată: Plata se va face ramburs la primirea comenzii. Politica de retur. Modalități și termene de returnare a produselor Returnarea produselor achizitionate se poate efectua în termen de 14 zile calendaristice din momentul recepționării comenzii, fară penalitățiși fără a justifica decizia de retragere. Clientul are obligația de a notifica Editura privind intenția de returnare a produselor. Rambursarea sumelor încasate de Editura, inclusiv costurile livrării, se vor face în termen de 14 zile de la data notificării primite de la client. Editura își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumelor plătite de client până în momentul recepționării produselor sau până în momentul primirii unei dovezi din partea clientului, din care să reiasă expedierea produselor către Editură. Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise clientului (cărțile nu trebuie să aibă colțurile îndoite, cotorul deteriorat, pete pe copertă sau pe pagini). Dorim ca toate situațiile neplăcute să le rezolvăm amiabil și în cel mai scurt timp. De aceea, vă solicităm să ne comunicați cât mai rapid din momentul în care ați primit o comandă dacă produsele comandate nu corespund așteptărilor dumneavoastră si doriti să le returnați sau să vă trimitem un al produs la schimb.